Veelgestelde vragen

Hieronder kan u een lijst vinden met veelgestelde vragen. We proberen deze zo duidelijk mogelijk te beantwoorden.
Mocht het zijn dat het toch niet helemaal duidelijk is, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. 

Selecteer de door u gewenste producten. Dit door de producten in uw winkelmand te zetten.
Om uw winkelmand te bekijken klikt u op het bijhorende symbool rechtsboven.
Controleer de inhoud van uw winkelmand en bevestig uw bestelling door te klikken op de knop ‘doorgaan naar afrekenen’. Vul nauwkeurig uw gegevens in, selecteer een betaalwijze en volg de instructies. Na de betaling ontvangt u een bevestigingsmail met een overzicht van de aangekochte goederen. Weergegeven prijzen zijn inclusief Belgische BTW van 21%, maar zijn exclusief de prijs van de verzendkosten.

Vanaf een aankoopbedrag van 75 euro zijn de verzendingskosten gratis. Onder dit bedrag rekenen we een verzendingskost aan van €6.

U kan ook kiezen om de goederen gratis op te halen in de apotheek.
Dit kan de dag na de bestelling & tijdens de openingsuren van de apotheek. Kleine bestellingen kunnen we zelfs in een afhaalkluisjes klaarleggen.U ontvangt hierbij een code waarmee je de bestelling zelfs buiten de openingsuren kan afhalen.
Indien u dit met andere boodschappen combineert of met de fiets komt ophalen, is dit bovendien de milieuvriendelijkste manier van shoppen.

De bestelling wordt zo snel als mogelijk verzonden. Afhankelijk van de service van onze logistieke partner, wordt er geleverd binnen de 1 à 5 werkdagen, tenzij anders vermeld of een geval van overmacht (vb. erg drukke periode voor de logistieke partner).
Laat uw pakket leveren op een adres waar iemand beschikbaar is om het pakket te ontvangen, gezien een handtekening vereist is bij levering.
Als er een product dat u bestelde, niet voorradig is, wordt u zo snel mogelijk gecontacteerd en wordt naar een oplossing gezocht.
Er worden geen bestellingen verwerkt in het weekend en op feestdagen.

De klant is verantwoordelijk voor het opgeven van een correct leveringsadres. Als het opgegeven adres niet correct of onvolledig is en het pakket opnieuw verzonden dient te worden, betaalt de klant zelf voor de volledige transportkosten.

Naast de bevestigingsmail van uw betaling ontvangt u ook een bevestiging wanneer uw bestelling is verwerkt. Wanneer uw pakket overhandigd werd aan de koerier, ontvangt u een derde e-mail met uw track en trace code en een link om deze te consulteren. Vanaf dat moment kan u het pakket binnen de aangegeven levertermijn verwachten.

Wil je graag eerst een product testen? Kom dan gerust eens langs!
De apotheek is geopend van ma-vrij 9u-18u30 en op zaterdag van 10u-18u!

Indien u niet tevreden bent over uw ontvangen producten, kunt u deze terugsturen of terugbrengen binnen 14 werkdagen na ontvangst van de bestelling. U wordt verzocht de artikelen terug te sturen of terug te brengen in hun oorspronkelijke staat en verpakking. Hiervoor informeert u ons op door middel van het herroepingsformulier op het volgende emailadres: info@apotheekdoknoord-webshop.be. Het bedrag zal worden terugbetaald binnen twee weken na ontvangst van de geretourneerde producten. Dit, op voorwaarde dat uw zending voldoende gefrankeerd is en het ons op tijd bereikt. De kost van de terugzending is voor u. Gebruikte, bevuilde, geopende, beschadigde of onvolledige artikelen kunnen niet worden teruggestuurd.

Indien u van (een deel van) uw aankopen een geschenk wil laten maken, vermeld dit bij uw bestelling in de bestelnotitie. Wij maken er met veel plezier een pareltje van!

Indien uw product beschadigd is bij aankomst informeert u ons zo snel mogelijk en binnen de 2 dagen op het emailadres: info@apotheekdoknoord-webshop.be. Dit vergezeld van foto’s van het pakket en het beschadigde product. Wij bekijken dan samen met u hoe wij dit kunnen rechtzetten.

Indien u iemand wil verrassen met een leuk pakketje kan u vragen om het geschenkje te laten inpakken. Vermeld dit dan bij bestelnotitie. Wij zorgen dat uw pakketje mooi ingepakt bij u afgeleverd wordt. U heeft ook de mogelijkheid tot het aankopen van een cadeaubon.

Wil je het cadeautje rechtstreeks laten toekomen bij de gelukkige? Laat ons weten bij bestelnotities welke producten je graag ingepakt wilt en welke persoonlijke boodschap je met je pakje wil meesturen. Vul dan bij afleveradres het bestemmingsadres in.